Nowy blog na stronie piotrhorzela.com

piątek, 29 listopada 2013

Meczet w Malakal - Galeria

Lokalizacja: Malakāl, South Sudan
Najbardziej charakterystyczną budowlą w Malakal jest meczet



Imponująca budowla pnie się w górę na tle parterowej zabudowy miasta.

Początkowo obawiałem się robić zdjęcia gdyż wydawało mi się, że zostanie to przyjęte z niechęcią.
Nic bardziej mylnego – ten pan zabrał mnie na tyły meczetu aby pokazać mi gdzie się myje ręce przed modłami

Czy ktoś z Was umie przeczytłumaczyć te napisy? Żaden z poznanych w meczecie ludzi nie mówił po angielsku.

Jeden z gospodarzy, na tle drzwi do meczetu. Naprawdę cięzko było od nich oderwać wzrok.

To jedno z niewielu miejsc w mieście gdzie mogłem się czuć z aparatem zupełnie nieskrępowany.

Koran

Po pewnym czasie, widząc moje zainteresowanie wszystkim co znajdowało się w meczecie,
zaproponowano mi wejście na wieżę.. (…)

(…) Dzięki temu, macie szanse zobaczyć jak wygląda miasto Malakal.
Stolica stanu Upper Nile w Sudanie Południowym.

Nauka...

Meczet i pobliski plac na którym także odbywają się modły.



Brak komentarzy: