Nowy blog na stronie piotrhorzela.com

niedziela, 20 stycznia 2013

Kozi ząb

Lokalizacja: Dżuba, Sudan Południowy

Kozi ząb


Zacznijmy od tego, że w Sudanie Południowym praktycznie nie ma gabinetów dentystycznych. Jeżeli jakiś jest, to tylko w Dżubie... ale nie widziałem i nie słyszałem o takowym.

Tak więc siedzę i opowiadałem wczoraj "Dżeremai" - jednemu z moich pracowników - jak to jest z leczeniem zębów w Polsce. Mówię, że się plombuje, że wstawia nowe, że ze złota, że srebra, ceramiczne i inne.. Kilka razy w trakcie wywodu jestem pytany o to, czy moje są już wymienione?

Tak sobie rozmawiamy i rozmawiamy a na koniec Jeremiasz mówi:

- "Wiesz ja słyszałem, że wstawiacie sobie zęby... ale myślałem, że bierzecie je od kóz i odpowiednio przycinacie". :|

Zachowałem powagę.


Brak komentarzy: